Terbukti Cara Betulkan Terdapat masalah Menghuraikan Pakej

Tidak dapat memasang Apps kegemaran anda dari Google Play Store kerana ada masalah menghuraikan package? yang

The Parse Ralat atau terdapat masalah menghuraikan ralat pakej adalah sangat biasa dengan peranti Android. Android adalah platform serba boleh dan oleh itu OS yang sangat popular. Ia adalah satu perisian terbuka dan membolehkan pengguna untuk memuat turun dan menggunakan pelbagai jenis Apps dari kedai Main. Android juga alternatif yang lebih murah berbanding dengan perisian Operasi lain.

Sejak ramai daripada kita yang mahir dengan kebanyakan peranti Android, menghuraikan kesilapan atau ada masalah menghuraikan pakej adalah kesilapan bukanlah sesuatu yang baru dan luar biasa.

Mesej ralat biasanya muncul pada skrin peranti ini apabila kita cuba untuk memuat turun dan memasang App, sebagai contoh, "Terdapat masalah menghuraikan pakej Pokémon Go".

Mesej ralat yang muncul berbunyi sebagai berikut:

"Ralat kaji hurai: Terdapat masalah menghuraikan pakej".

pengguna Android yang telah mengalami ini akan tahu bahawa ralat hurai yang meninggalkan kita dengan hanya satu pilihan, iaitu, "OK" seperti yang ditunjukkan dalam gambar di bawah.

Terdapat masalah menghuraikan pakej mungkin berlaku disebabkan oleh beberapa sebab, kebanyakan yang disenaraikan dan dijelaskan di bawah. Tambahan pula, terdapat senarai penyelesaian untuk dipilih untuk menghapuskan "ada masalah menghuraikan pakej" kesilapan.

Teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut.

Bahagian 1: Sebab-sebab Ralat penghuraian ini.

Kaji Hurai Ralat, yang lebih dikenali sebagai "terdapat masalah menghuraikan pakej"
kesilapan adalah perkara yang biasa dan biasanya permukaan apabila kita cuba untuk memuat turun dan memasang Apps baru ke peranti Android kami dari Google Play Store.

Parse Error

Sebab untuk mesej ralat untuk pop-up banyak tetapi tidak seorang pun daripada mereka boleh menyalahkan bersendirian untuk "ada masalah menghuraikan pakej" kesilapan. Diberikan di bawah adalah senarai sebab-sebab yang paling mungkin untuk hurai Ralat untuk menghentikan App daripada memasang. Memeriksa dengan teliti sebelum beralih kepada penyelesaian untuk menetapkan "ada masalah menghuraikan pakej" kesilapan.

• Mengemaskini OS boleh menyebabkan beberapa gangguan dalam fail nyata Apps yang berbeza yang membawa kepada kaji hurai Error.

• Kadang-kadang, Fail APK, iaitu, Android Permohonan Pakej, dijangkiti kerana tidak betul atau tidak lengkap pemasangan App menyebabkan "ada masalah meletak pakej" kesilapan.

• Apabila Apps dimuat turun dan dipasang dari sumber yang tidak diketahui, kebenaran kerana diperlukan. Jika tiada kebenaran itu, peluang untuk Ralat kaji hurai untuk berlaku peningkatan.

• Aplikasi tertentu tidak serasi atau disokong oleh terkini dan dikemaskini versi Android.

• Anti-virus dan pembersihan yang lain Apps juga satu sebab utama untuk "terdapat masalah menghuraikan pakej" kesilapan.

Punca-punca yang disenaraikan di atas tidak App tertentu. The Parse Ralat mungkin berlaku disebabkan oleh mana-mana satu atau lebih daripada sebab-sebab ini, tetapi apa yang lebih penting adalah untuk cuba untuk menghilangkan masalah ini.

Marilah kita beralih kepada belajar cara-cara untuk menetapkan terdapat masalah menghuraikan ralat pakej.

Bahagian 2: 7 Solutions untuk menetapkan kesilapan parsing itu.

"Terdapat tempat letak kereta masalah pakej" ralat boleh ditangani dengan mudah jika hanya kita tidak panik dan sengaja mengikuti langkah-langkah yang diterangkan dalam segmen ini. Berikut adalah 7 satu kaedah yang paling dipercayai dan boleh dipercayai untuk menetapkan Ralat kaji hurai itu.

Mereka adalah mudah, mudah dan tidak mengambil banyak masa anda. Jadi don buang lagi masa anda dan cuba mereka sekarang.

2.1 Benarkan pemasangan daripada sumber yang tidak diketahui

Apabila kita memasang Apl daripada sumber-sumber lain dan tidak Google Play Store, mungkin terdapat kesalahan dalam menggunakan Apps tersebut. Untuk mengatasi masalah ini, menghidupkan "Benarkan Pemasangan aplikasi daripada sumber lain". Ikut langkah yang diberikan di bawah untuk pemahaman yang lebih baik:

• Lawati "Tetapan" dan pilih "Aplikasi".

• Kini tandakan tanda pada pilihan yang berkata membenarkan pemasangan aplikasi daripada sumber yang tidak diketahui.

 allow App installation

2.2 Membolehkan USB debugging

USB debugging tidak dianggap perlu oleh ramai pengguna tetapi kaedah ini memberikan anda kelebihan berbanding orang lain semasa menggunakan peranti Android kerana ia membolehkan anda mengakses perkara pada telefon anda, dan lain-lain yang anda tidak lebih awal boleh.

Untuk membolehkan USB Debugging untuk menetapkan "Terdapat masalah menghuraikan pakej" kesilapan, ikuti langkah berikut:

• Lawati "Tetapan" dan pilih "Tentang Peranti".

• Sekarang klik pada "Nombor Membina" bukan sekali tetapi berterusan selama tujuh kali.


click on “Build Number”

• Sebaik sahaja anda melihat pop-up mengatakan "Anda kini pemaju", kembali ke "Tetapan".

go back to “Settings”

• Dalam langkah ini, pilih "Pilihan Pemaju" dan menghidupkan "USB Debugging".


turn on “USB Debugging”

Ini perlu menyelesaikan masalah ini. Jika tidak, beralih kepada teknik-teknik lain.

2.3 Semak APK Fail

Tidak lengkap dan tidak teratur pemasangan App boleh menyebabkan fail .apk untuk rosak. Pastikan anda memuat turun fail sepenuhnya. Jika perlu, memadam App sedia ada atau fail .apk dan memasangnya semula dari Google Play Store untuk ia menjadi serasi dengan perisian peranti anda dan untuk menggunakan App lancar.

2.4 Semak App Manifest Fail

fail Ditunjukkan App hanyalah fail .apk yang diubahsuai oleh anda. Perubahan tersebut boleh menyebabkan Ralat kaji hurai yang berlaku dengan lebih kerap. Pengubahsuaian dalam fail App boleh dibuat dengan menukar namanya, tetapan App atau lebih penyesuaian maju. Pastikan anda melancarkan kembali semua perubahan dan memulihkan fail App kepada keadaan asalnya untuk mengelakkan ia daripada mendapat rosak.

2.5 Disable Antivirus dan Apps lain yang lebih bersih

perisian antivirus dan Apps pembersihan yang lain yang sangat membantu dalam menyekat Apps tidak diingini dan berbahaya daripada merosakkan peranti anda. Walau bagaimanapun, Apps, kadangkala juga menghalang anda daripada menggunakan Apps selamat lain.

Kami tidak mencadangkan bahawa anda memadam Antivirus App secara kekal. pasang sementara akan berguna di sini. Untuk berbuat demikian:

• Lawati "Tetapan" dan kemudian pilih "Apps".

• Pilih antivirus App untuk klik pada "Padam" dan kemudian sentuh "Ok".

click on “Uninstall”

Sekarang memuat turun dan memasang App yang dikehendaki lagi. Setelah ini dilakukan, jangan lupa untuk memasang Antivirus App lagi.

2.6 Kosongkan kuki Cache Gedung Play

Penjelasan Play Store Cache membersihkan platform Pasaran Android dengan memotong semua tersumbat data yang tidak diingini. Ikut langkah yang diberikan di bawah untuk memadam cache Gedung Play:

• Ketik pada Google Play Store App.

• Kini melawat "Tetapan" Gedung Play.

 visit Play Store’s “Settings”

• Pilih "Tetapan umum" kepada "sejarah carian tempatan Clear".

“Clear local search history”

2.7 Factory Reset Android

Kilang Menetapkan semula peranti anda untuk menetapkan Ralat kaji hurai harus menjadi perkara yang terakhir yang anda cuba. Pastikan anda mengambil sandaran semua data anda pada Akaun Google anda atau Pen Drive kerana teknik ini akan memadamkan semua media, kandungan, data dan fail lain, termasuk tetapan peranti anda.

Ikut langkah yang diberikan di bawah untuk kilang menetapkan semula peranti anda:

• Lawati "Tetapan".

• Sekarang pilih "Backup dan Set semula".


select “Backup and Reset”

• Dalam langkah ini, pilih "Tetapkan semula data kilang" dan kemudian "Set semula peranti" untuk mengesahkan Factory Reset.

Keseluruhan proses kilang menetapkan semula peranti Android anda mungkin kedengaran membosankan, berisiko dan rumit tetapi ia membantu untuk menetapkan Android SystemUI telah berhenti ralat 9 daripada 10 kali. Jadi, berfikir dengan teliti sebelum menggunakan ubat ini.

Kaji Hurai Ralat: Terdapat masalah menghuraikan pakej adalah mesej ralat yang bermasalah banyak pengguna Android. Bahagian yang baik adalah bahawa perbaikan disebut di atas bukan sahaja menyelesaikan masalah tetapi juga mengelakkan ia daripada berlaku pada masa hadapan. Jadi, peliharalah mereka dalam fikiran masa depan anda atau sesiapa sahaja yang anda tahu menghadapi apa-apa isu

Related Posts:

0 Response to "Terbukti Cara Betulkan Terdapat masalah Menghuraikan Pakej"

Post a Comment